Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2011, 22:16   #6
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Vovse.... den hund er da bare for sjov ha ha, " må jeg tage dig?" ha ha SÅ sjovt når dyrene har en masse personlighed

men passer det egentlig ikke godt nok med din, er næsten sikker på du heller ikke gider bliver løftet op, slet ikke af din x, så var det bare HAK!!hehe

Klap den lille børste lidt fra mig... FORSIGTIGT altså, og HVIS du får lov af ham ikk

Så til seriøs snak...Teletrold, ja jeg har også fundet ud af det med at man risikerer selv at måtte betale for den, men så galt kommer det ikke til at gå..dels har sagsbehandleren i mail givet grønt lys for at jeg kunne bestille en tid til det og dels har jeg en aftale med min læge om at ringe til hende en uges tid inden jeg skal derop og høre om hun har fået anmodningen. Og ind imellem det hele skal jeg op til SB, så der får jeg spurgt efter den, og så har jeg faktisk også sendt en lille reminder på mailen om, at lægen bad om den, da jeg bestilte tiden Så hvis hun ikke får det gjort med alle de prik på skulderen, så ved jeg sgu ikk..

Min sag har en gang før været hos lægekonsulenten, og her ville han gerne have mig på smerteklinik for at afprøve mere medicin. Det var det eneste han sagde dengang...det har jeg så været nu og er afsluttet for nyligt. Så jeg håber bare SÅ meget, at han/hun ikke kommer med mere jeg skal igennem nu

Min RP er skrevet af tidligere/første SB, en rodet omgang miskmask hvor jeg bad om adskillige rettelser Hun ville sende den til mig kort efter med rettelserne/tilføjelserne, men siden har jeg ikke set skyggen af den Det var i MAJ md! Nu har jeg så af nye SB bedt om aktindsigten igen, den røg åbenbart da jeg kom på kontanthjælp efter de 52 uger.

Tak for både forklaring og de gode ønsker Teletrold

: fra Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat