Se enkelt indlæg
Gammel 04-10-2011, 01:09   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Falck Health Care har vi på k10 desværre temmelig dårlige erfaringer med, der er din historie langt fra enestående, men så har du da også lært det på den hårde måde: Stol ALDRIG! på nogen der er i lommen på din kommune, og sørg altid for beviser, i det tilfælde her kunne beviset være at få en til at skrive under på du har været der.

Du har gjort det helt rigtige, klaget, men desværre skal du ikke regne med at få en pind ud af det, når først det står i dine sagsakter er det nærmest umuligt at få fjernet, især hvis man ikke har tydelige konkrete beviser, der til er det kun datatilsynet der kan fjerne urigtige oplysninger, hvilket de ikke bare lige går ind og gør, den skal være MEGET gral før de vil gribe ind, alle andre kan kun skrive ind i sagen at oplysningerne a dato er forkerte, hvilket betyder at oplysningerne stadig kan bruges forkert, for de vil stå der til evig tid (og rigtig mange oplever at de bliver brugt)

At din sag er grim, tja jeg tvivler på du kan overraske ret mage af os der er garvede, mig kan man få vred, hvis det er helt gak urimelig galt, men overraske mig, det tvivler jeg på, men okay jeg sider selv med en af de hovedrystende sager, såå *ss*

Men velkommen, jeg håber du kan få glæde af k10 og måske senere selv uddele nogle guldkorn
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat