Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2011, 12:46   #7
Skolekridt
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2011
Lokation: Thisted
Alder: 39
Indlæg: 68
Styrke: 14
Skolekridt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Godt at du har BAN på din side i din sag. Mht. sagsbehandleren så ville jeg prompte bede om en ny og lade være med at bære nag, det er ikke det værd. Du skal have genoprettet dine sygedagpengesag og dette har kommunen at se at komme efter.

Forstår heller ikke hvorfor du først nu modtager rp. til gennemgang ?? Skulle den lige rettes til inden du fik den, fuld af fejl ?

Husk at holde det hele på skrift med kommunen, måske skulle du kommunikere direkte til jobcenterchefen om rp og samtidig bede om en ny sagsbehandler.

Held og lykke.
Hej og tak for svar.

Ja det er rigtig dejligt. Er jeg også glad for at jeg har.

Jamen har først modtaget den nu, fordi han har trukket tiden. Som han så tit gør, og gør med så mange ting. Og holder alt på skrift, og har også skrevet til ham pr. mail. At skulle han ringe til mig, så vil samtalen blive optaget. Som den allerede er en gang.

Teamlederen vil desværre heller ikke gøre så meget. Hun har set sig sur på mig fordi jeg har haft kontaktet borgemesteren føler jeg?? Så sidder lidt og ingenting kan gøre. Men tror lige jeg vil give beskæftigelsesankenævnet et opkald. Og høre om de kan gøre et eller andet?
Skolekridt er ikke logget ind   Besvar med citat