Se enkelt indlæg
Gammel 30-09-2011, 19:25   #7
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
oh buster sagt pænt drop nu dit kun VKO popoganda det her ligger længer tilbage og også nogen med opdragelsen og forældrende indkomst fra rig til fatig.så ja ikke kune deres skyld og vokse op med rød regering hvor en forældre eller anda begge blev syge osv var sgu være end den VKO .de skulle have rette på det de sidste tja 30 år problemet liggger helt tilbage fra den tid hvis ikke længer tilbage
Citat:
Og hvordan dælen skal man gribe det an - børnene bliver fattigere og fattigere, men hvis forældrene modtager flere ydelser der kan redde børnene, og familien får 'særbehandling', så er DET også galt. Så bliver alle dem uden børn jo SÅ tøse-fornærmet og begynder at kaste med tudekiks.

Og sådan spænder de fattige familier ben for hinanden konstant. ALLE skal være på bunden. Også børnene.

- jeg er enig i, at de bør ophæve de laveste overførselsindkomster og sørge for uddannelse til både børnene og forældrene.
Jeg mener ikke man kan spare sig ud af problemerne, men er heller ikke politiker, ej heller den hurtigste Puch maxi på havnen, og kan kun lægge 2 og 2 sammen.
Citat:
hvis nu du over hoved gad at læse sagde jeg rød har lige så meget skyld men mange her inde kan kun se rød som frelseren og kun det gode .men glemmer alt det **** som de lavede før og vil fek lave nu.under rød led jeg mere end under vko.DET ER IKKE KUN vko SKYLD RØD HAR SGU OGSÅ DERES KAN DU IKKE SE DET SÅ MANGLER DU SGU NOGET lad os da abre give alle der tjener over 1 million en skatte % på 75 % så er der mange der vil blive glade men de glemme de betale sig mere end mig dig og andre gør på et år. k10.dk burte laves om til rødblok.dk for de fleste glemmer rød skidt men huske kun 10 tilbage og fattingdom starte alså for mere end 10 år siden. og kan sagtens huske jul blev til nul takket være rød blok osv husk det er ikke kune VKO skyld er enig de bære skylden i at sove i time på det område.men rød djorde det samme
Den slags forandrer K10 så meget, i så utiltalende en retning, at her fremover er fare for at der bliver færre og færre "busters".

Snart begynder også arbejdsgivere og andre velhavere at melde sig til på K10, for at kunne støtte hinanden og fælde bitre tårer over den uretfærdighed, at endnu ikke alle danskere er så fattige, at de tager til takke med at arbejde for kost og logi.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat