Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2011, 12:14   #118
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Uha, jeg kender det, "min" fys er på orlov og kommer først igen engang i 2012. Afløseren duer ikke, så jeg holder lige en "kunstpause". Afløseren kan jo ikke gøre for, at x ikke har de rette kompetencer, men jeg vil ikke betale for noget, som forværrer tilstanden. Så derfor holder jeg pause. Jeg har nemlig svært ved at få en anden fast af de gode på klinikken, da flere er på orlov.

Jeg kan naturligvis ikke holde til den pause, så nu er det endt med at jeg kun kommer ud, når den yngste skal følges til og fra skole og det foregår med hiv og sving. Plus hverdagen er meget smerteplaget. Så jeg må forsøge at finde en anden klinik. Det er bare ikke så nemt, for jeg er vanskelig og vil have kvalitet.

Flere af klinikkerne i området er allerede dømt ude, fordi jeg tidligt i forløbet prøvede dem....og de forværrede bare tingene. Derfor har jeg henvendt mig til lidt forskellige klinikker for at høre om deres kompetencer.

Desværre har jeg kun fået negative svar. Derfor overvejer jeg, om man kan henvende sig til Hypermobile.dk eller en anden forening for at høre, om de har en liste over relevante fysioterapeuter i mit område. For der må vel være nogen et eller andet sted, som ved noget.

Nå, der fik jeg lige afløb for mine egne frustrationer. Sorry.
Men jeg forstår altså din problemstilling med fyssen.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat