Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2011, 09:39   #14
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Experimental Se meddelelser
Det er vel to forskellige problemstillinger.

a) Demokrati er at have mulighed for at stille op til valget, og blive valgt uanset ens sociale eller økonomiske status.
b) En tilkendt førtidspension der betyder, at arbejdsevnen er lig nul.

Jeg er ganske enig i, at hvis han bliver valgt ind, så står han med et fuldtidsarbejde og en løn der svarer til det, og bør hellere ikke længere få en førtidspension da han isåfald bliver selvforsørgende, ligeledes bør arbejdsevnen vurderes efterfølgende da han har haft en fuldtidsstilling

På den anden side mener jeg så heller ikke, at han kan frakendes pensionen på den baggrund, at han ønsker at deltage i demokratiet og stiller op til valget. Det ville jo underminere hele grundlaget for demokratiet.
Jeg mener heller ikke at man bør inddrage førtidspensionen ifald den er givet på legal måde. Førtidspensionister kan godt besidde et fagligt godt hovede!

Citat:
Han skal hverken i Folketinget ( han må være total utroværdig ), eller hæve sin FP og faktisk så allerede nu begår han social bedrageri ved at stille op som førtidspensionist.

Han har selv vurderet at hans arbejdsevne er helt i top og derfor har han pligt at orientere kommunen om det.
Han bør fortsætte med at have sin førtidspension (og kun den), så har vi en politiker der kæmper vores sag, og på lige vilkår!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat