Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2011, 09:38   #166
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Nu har jeg skrevet således indtil videre. Eller dvs jeg havde egentlig skrevet en del mere, men Andersine anbefalede jeg holdt det kort (ps - tak for din gode formulering). I min noget længere udgave kommer jeg ind på en masse følelser også, men jeg ved ikke om det er bedst at holde for mig selv, og så prøve at være "kontant" i stedet for? Jeg håber I vil komme med jeres mening på godt og ondt! Jeg VIL og SKAL have den forlængning i hus!

Med tanke på vores tlf samtale mandag 29 august, vil jeg her komme med kommentarer til partshøring af min ressourceprofil samt din vurdering af et evt sygedagpengestop.

Vi er i store træk enige om selve ressourceprofilen. Jeg vedlægger nogle få tillæg, jeg ønsker indskrevet. Vi er også enige i, at jeg ikke vil kunne genindtræde på det ordinære arbejdsmarked og at jeg nu afklares, for at finde ud af, om jeg har en arbejdsevne, der kan udnyttes i et fremtidigt fleksjob. Jeg er dog ikke betinget enig i din vurdering om sygedagpengestop og evt visitation til fleksjob og dermed overgang til ledighedsydelse.

Det vil være mere rigtigt at blive færdigafklaret på forlængelse af sygedagpengelovens §27 stk 1.4, som jo faktisk eksisterer til situationer lignende min. Jeg vedlægger mail fra jobkonsulent på Arbejdsmarkedscenter, som ikke mener det er udelukket at afklare mig inden for de næste 26 uger. På nuværende tidspunkt, små 2 uger inde i forløbet, er jeg på 12 timer/ugentligt og mener derfor at vi vil få et retvisende billede af min arbejdsevne samt evt skånehensyn indenfor en periode på maks 26 uger.

For god ordens skyld indsætter jeg sygedagpengelovens §27 stk. 1.4:
"Den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår, og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endelig afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpenge forlænges i op til 2 uger."

Med venlig hilsen
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat