Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2011, 09:16   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja jeg sad også og blev enig med mig selv om at jeg da hellere må flytte til Sorø, nu de er så dygtige til at gøre folk raske og rørige uanset hvad folk end fejler.

Jeg er alvorligt bange for at det bliver et meget meget dyrt projekt, i et halvhjertet forsøg på at spare, med en meget meget LAV succes rate.

Fint nok at borgerene får dette TILBUD, problemet er bare at det jo nu nok ikke er et tilbud, men et krav (eller også bliver det meget hurtigt et krav) inden delagter du i 3 måneder eller også må du undvære, og efter de 3 måneder der kan du jo klare dig selv, så der får du heller ingen hjælp.

Og jeg som glæder mig til at blive rigtig gammel og komme på plejehjem, sikke mange bekymringer der fratages mig, fx kan man sove sammen med hvem det passer en uden det berøre ens økonomi... så skal jeg køre kørestoleres og holde py-party og virkelig NYDE livet mens andre sørger for alle de kedelige praktiske ting som rengøring spekulere over om der er penge til mad, ja selv det at tage bad gider jeg ikke bekymre mig om, men det kan jeg da vist godt begynde at skyde en hvid pil efter, selv som gammel skal man åbenbart plages af systemet.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat