Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2011, 12:38   #105
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Frk. Norden,

Jeg var selv på arbejdsmarkedet i 20 år inden jeg gik "ned med flaget". Fuld drøn på fra morgen til aften, total multitasker, all over. Men intet overgår den arbejdsprøvning jeg var i i 2008/2009, hvor jeg var nede med nakken og det endda med et max time antal på 6 -8 timer om ugen.

Aldrig har jeg været i så megen smerte, måtte planlægge mine sofa timer efter hjemkomst, måtte tage mig sammen til at komme afsted næste dag. Når jeg havde mine børn håbede jeg på at de sov ude, når de var hos mig, håbede jeg på at de selv lavede mad og gik i seng, det var forfærdeligt, ren lidelse og jeg accepterede det..

Prøv at huske at sige fra og ikke lide på sofaen når du kommer hjem. Måske går det fint når du er på arbejde, men derhjemme kan være noget ganske andet, du har sikkert allerede oplevet det!!??
Du kan tro jeg har oplevet det og genkender det EE Knoklede på arbejdet og "sov" resten af tiden inkl hele weekenden... Og HVER gang jeg havde ferie, lagde jeg mig syg med kraftig influenza - og INGEN kunne finde ud af hvad der var galt

Idag blir jeg syg ved selv den mindste anstrengelse, og det er måske DET der kommer til at redde mig i sidste ende... Altså hjælper mig til at få sagt fra... Jeg håber i hvert fald jeg husker at det er MIG og ikke REVA stedet det handler om

Selv idag orker jeg jo ikke meget i løbet af en dag. Ud og handle, hjem og hvile et par timer. Opvask - og hvile. Familie fødselsdag - og influenza... Osv..

Det er ikke influenza, men symptomerne er de samme. Mine læger de seneste år, har sagt at mit immunforsvar er fuldstændig ødelagt og at det er derfor min krop reagerer som den gør... Den lukker åbenbart bare ned nu modsat tidligere, når jeg har kunnet "trække" tiden til næste ferie

Det blir ét skridt ad gangen og *gulp* - det første blir i morgen

Ja POPIAE - dejligt de kan tage over derinde, når jeg ikke selv magter det. Jeg HÅBER den forlængning er i hus, så kan jeg økonomisk trække vejret de næste måneder og "bare" fokusere på afklaringen...

Og tak - den ene af kræene virker lidt bedre i dag, så krydser for mine små elsklinger

JASCH - TAK søde dig Jeg vil slet ikke kunne klare mig uden K10 - og når overskuddet er der, prøver jeg også at være her for jer andre...
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat