Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2011, 21:41   #417
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Jeg er på sdp indtil den 30/9, og kan ikke modtage kontanthjælp, da jeg ejer min bolig har bil osv.

Har dog ingen formue på en million i banken men måske noget friværdi, ikke sikkert i disse tider.

Har du haft bedre hjælp af Krifa frem for HK, jeg kan ikke få hjælp af dem, til trods får at man har betalt og været medlem langt over 20 år.
Jasch, for f... du er jo alle vegne, hvad med at få forlænget dine sdp.? Det er jo det det handler om for dig. Mht. forsikringer så var det fuldstændigt usansynligt tilfældigt at jeg fik tegnet en sådan, men super fedt indtil videre, for så har det da kun kostet mig en halv million at være unden offentlig forsørgelse i 4 år, hvad skal man også med alle de penge. !!

Havde jeg bare fået forlænget sdp. i 2007, men det fik jeg ikke fordi §27 stk. 1 nr. 4 ikke eksisterede der, hvordan går det så med dig i forhold til forlængelse Jasch, har du din tråd i toppen eller ??

Kommer du ned i "hullet" er der lang vej tilbage, så jagt din afklaring på sdp. vi kan hjælpe dig, det ved du jo..
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat