Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2011, 21:31   #103
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkNorden Se meddelelser
Ja, altså.... Hvorfor har jeg ikke det?? Fordi jeg ikke har haft energien til at følge op på min partshøring... Jeg afleverede jo kommentarer 4 august - og 8 august kom sb'er tilbage fra ferie. Den første uge tænkte jeg hun havde nok at se til efter ferien, så jeg ville lige klappe hesten i første omgang.

Derefter fik jeg en masse at se til, eller nærmere en masse tanker der optog mig. Først om mødet på REVA, og da den uro havde lagt sig, skete dette med kattene... Det startede med dem sidste lørdag, så det har varet LÆNGE og som sagt fyldt alt hos mig...

Det er rart at få hjælpen fra jobkonsulenten. Og jeg HÅBER jeg er i gode hænder, men som sagt vil jeg se det før jeg tror det! Hehe...

Du kan tro jeg nok skal opdatere. Både for at få luft men også for at andre kan få gavn af det jeg oplever. Både alt det positive men også hvis der er noget negativt
Hej Frk. Norden,

Jeg var selv på arbejdsmarkedet i 20 år inden jeg gik "ned med flaget". Fuld drøn på fra morgen til aften, total multitasker, all over. Men intet overgår den arbejdsprøvning jeg var i i 2008/2009, hvor jeg var nede med nakken og det endda med et max time antal på 6 -8 timer om ugen.

Aldrig har jeg været i så megen smerte, måtte planlægge mine sofa timer efter hjemkomst, måtte tage mig sammen til at komme afsted næste dag. Når jeg havde mine børn håbede jeg på at de sov ude, når de var hos mig, håbede jeg på at de selv lavede mad og gik i seng, det var forfærdeligt, ren lidelse og jeg accepterede det..

Prøv at huske at sige fra og ikke lide på sofaen når du kommer hjem. Måske går det fint når du er på arbejde, men derhjemme kan være noget ganske andet, du har sikkert allerede oplevet det!!??
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat