Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2011, 04:57   #128
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej MarianneNM

På mig virker den som en del er skrevet inddirekte og/el. mel. linierne. Min personlige erfaring er,at man næppe oplever i SDP-stystemet, at blive glad af via læsning en lægekonsulents erklæring/udtalelse. Og forstår udmærket din reaktion på denne udtalelse. I denne konklusion sætter h.n hurtigt fingeren ned via anvendelse af brug af kompliceret og problematik, som derpå genanvendes flere gange, hvorved ordene får forstærkende effekt og helt uhørt går over i en vurdering af forhold mel. kommune og klient, men på intet tidspunkt forholder sig konkret til din funktionsevne (bemærk jeg ikke bruger ordet arbejdsevne), og bygger derved en argumnetation op for en smertebehandling på evt. smertecenter ligesom der anbefales en spec.lægevurdering af tilstedeværelsen af disse smerter m. forskellige muligheder for afklaringsregi.

Og så undrer jeg mig over sidste sætning:
Citat:
vil jeg anbefale, at man sikrer sig, at undersøgelsesstedet bliver bekendt med den omfattende helbredsmæssige dokumentation, som foreligger i sagen.
pga. af tonen i det skrevne (her bliver det skrevne farvet af ordet: omfattende) og jeg går ud fra som givet, at hvis man iværksætter en sådan undersøgelse/afklaring, så er det vel naturligt lægefaglig dokumentation tilsendes/oplyses.

At der er omfattende helbredsmæssige dokumentation må vel betyde, at din helbredsmæssige situation er vel afdækket af andre læger. Hvorfor det ville være relevant, at forholde sig til netop dette. Hvorfor anbefalingen af smertebehandling og det skrevne kommer til at lugte af sidste mulighed for at kunne pege på endnu en mulighed for behandling, og dermed en tur mere i karussel og ikke en tilkendelse af FP før alle muligheder er udtømte.

På mig virker det som den nye "opskrift" på, hvordan SDP-team og lægekonsulenter kan forhale en afgørelse et hak endnu, også set i andre sager her på K10.

Der er desværre ikke mange lyspkt.'er i ovenstående, sorry. Lægekonsulenten har åbent muligheden og SB kan gribe denne.

Sender dig al stort håb om en snarlig og tilfredstillende afklaring for dig

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat