Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2011, 11:09   #48
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dolli Se meddelelser
Ja Jea en rigtig god ide, men min SB skriver ikke noget ind af det hun modtager fra mig, hun vedlægger det kun.

Tror nu ikke helt det er den rette procedure
I min første ressourceprofil, var der neden under hvert punkt, et tomt rum til mine kommentarer. Men mine kommentarer druknede nærmest, når de stod lige under hvad SB havde skrevet. Så min mening er, at det er bedre at få vedlagt sine kommentarer, i sammenhæng, som et brev eller en journal f.x. frem for at skulle dele op og sætte rigtig på plads i samtlige 12 punkter - tit "fletter" de 12 punkter ind i hinanden og er ikke sådan at skille ad.

En ressourceprofil kan se forskellig ud, det afhænger af kommunen. En ressourceprofil er grundlaget for en afgørelse, og man kan ikke udsætte en afgørelse ved ikke at underskrive profilen. Den bliver sendt til partshøring, netop for at borgeren kan komme med kommentarer, og underskriften er så beviset på dèt - men vil borgeren ikke underskrive, så har det ikke opsættende virkning på den afgørelse profilen er grundlaget for - så kommunen træffer så en afgørelse alligevel.

I en ankesag, tror jeg det er bedre at dine kommentarer og din opfattelse af din sag, er vedlagt som et sammenhængende brev/journal frem for at de ligger hist og pist, rundt i hele profilen.

Skriv dine kommentarer, også med henblik på en ankesag - så du sådan set er 1 skridt foran, bliver det aktuelt med en anke.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat