Se enkelt indlæg
Gammel 11-08-2011, 12:37   #17
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Der er ikke tvivl om, at du har været i hænderne på nogle læger der bare er SÅ dårlige til at udtrykke sig - reumatologen har IKKE udtalt tydeligt nok, at du HAR fibro, men skriver at man ikke umiddelbart kan tolke det (undersøgelsen) som fibro, da du også er øm over kontrolpunkterne. Altså stiller han IKKE uden for al tvivl diagnosen fibro men bruger vendingen, mistænkte diagnose, kronisk smertetilstand/fibro, og overlader dermed til kommunen, at bruge (undskyld mit franske) hvad fanden de vil, og som kan passe i deres kram.

Det er også skidt at en læge udtaler, AKTUELT (lige her og nu) er funktionstilstanden samlet set nedsat til det ubetydelige og varigt nedsat samt at der ER behandlingsmuligheder i forhold til din funktionsevne, bliver din funktionsevne bedre af behandling der anbefales, kan det ikke udelukkes helt, at det på sigt måske kan forbedre din arbejdsevne (så du kan klare et lille fleksjob) - muligvis i forbindelse med et vægttab. Lige her og nu, anbefales der flere behandlinger, stadigvæk.

De er svære, de sager, hvor der er flere diagnoser - er der bare en lille bitte smule behandlingsmulighed ved èn af diagnoserne, så er man på spanden - også selv om det er oplagt, at andre af de ting man fejler gør at man aldrig vil have noget arbejdsevne alligevel - for i systemet er behandlingsmulighed, ja behandlingsmulighed.

Skal jeg give dig et råd, så få advokat på din sag, har du bare lidt økonomi til det. Du har desværre dårlige lægepapirer, hvor dine læger ikke er tydelige nok - også selv om det ikke liiige var deres mening.

Ellers er der kun ankesystemet tilbage, og dèr mener jeg du skal gå hele vejen.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat