Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2011, 10:29   #5
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Jeg forstår til fulde din situation da jeg selv har stået det - jeg havde endda papirer på, at jeg aldrig kan vende tilbage til tidligere erhverv, men det har ikke gjort nogen forskel. Jeg endte på egenforsørgelse da kommunen efter varighedsbegrænsningen mente, at jeg iøvrigt burde have været forbi en psykiater, uden de på noget tidspunkt har haft stillet krav herop tidligere.

Så mit råd til dig vil klart være, at få en henvisning til en psykiater og hvis du ikke allerede er på medicin, så kom i gang med det. Før de to ting er sat i gang kommer du ikke videre og bliver formentlig heller ikke forlænget.

Mht revalidering, så va sb's ord til mig omkring det at reglerne i dag er sådan, at du ikke får en revalidering hvis du kan klare et hvilket som helst job på arbejdsmarkedet uden - om det så er flaskedreng i Bilka, så er det sådan det er! Der bliver heller ikke set på overhovedet hvordan chancerne er for overhovedet at få noget at lave som ufaglært eller indenfor et nyt fag ej heller på, hvordan en lang periode med ledighed og gentagende afslag formentlig vil medføre en ny depression....det er de kortsigtede løsningeres tid!!!!

Ovenstående er ikke skrevet for at tage modet fra dig, men fordi det bare er så vigtigt at få øjnene op for realiteterne!!!
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat