Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2011, 01:12   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg skriver ikke så meget nu, måske kommer der også andre med gode bud.

Men hvis din sb (sagsbehandler) siger noget der lyder mystisk, så bed om at få det på skrift.

Du kan evt. gøre det, at når du har været til møde, så sætter du dig og skriver en mail til din sb hvori du refererer til de ting hun sagde på mødet, og så slutter dum mailen af med, at spørge om du har forstået det korrekt.

Så vil jeg love dig, at hun med stor sandsynlighed vil gøre dig opmærksom på, at du husker forkert hvad angår hendes mystiske udtalelser.

Sørg for at få alt på skrift, og når du afleverer noget på kommunen, så aflever det personligt ved skranken og bed om en kvittering på, at de har modtaget det.

Du har ret til at få aktindsigt i den sag i kommunen, du kan benytte denne til det (fundet under nyttige links): http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf
Så kan du se hvad der ligger i din sag, og du kan f.eks. tjekke om de relevante lægepapirer nu også er der.
Ting har det med at forsvinde.

Velkommen til K10, jeg er helt sikker på, at du vil få stor glæde af siden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat