Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2011, 16:08   #52
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Absolut ikke, jeg lavede dette indlæg på en af mine sorte dage hvor jeg absolut ikke syntes at en FP var lykken fordi den netop gjorde mig opmærksom på min sygdom. Men ved også at jeg i sidste ende er glad for den, fordi den netop giver mig den ro der skal til for at kunne leve.
Ok.
Vi kan alle sammen have dage hvor det hele ser sort ud.

Nogle enkelte har sagt tillykke med pensionen til mig, jeg opfatter det som "tillykke med, at du nu ikke skal kæmpe mere, at du nu kan bruge tiden på dig selv og dine børn, så i kan få det godt".

For mit eget vedkommende har jeg jo været igennem en lang kamp, hvor accepten af mit handicap ligger flere år tilbage, men den har da været der og jeg var ikke særlig gammel dengang.

Jeg er for flere år siden kommet til en accept af min situation og har lært at leve med det, hvilket jeg absolut ikke troede muligt dengang min læge fortalte mig, at det var noget jeg skulle lære at leve med.

keld60, jeg håber det lykkes for dig, at komme til en accept af tingenes tilstand, så du ikke skal opleve alt for mange "dyk".
Og jeg håber det lykkes dig, at blive i stand til at lave et eller andet, som kan give dig noget indhold i tilværelsen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat