Se enkelt indlæg
Gammel 22-07-2011, 19:26   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stressogjag Se meddelelser
Problemet er jo bare de steder ikke hænger på træerne, da de fleste udnytter systemet, med de syge samt, de arbejdsløse.
Vi er helt enige om, at mange virksomheder udnytter, at de kan få gratis arb.kraft, ingen tvivl der.

Men der findes stadig virksomheder hvor man bliver behandlet ordentligt når man er der.

Jeg selv var i arb.prøvning/virksomhedspraktik i en mindre virksomhed, til trods for, at jeg kun magtede at være der i 8 timer pr. uger (der var aftalt 16 som udgangspunkt) og at det var begrænset hvad jeg fik lavet mens jeg var der, så fik jeg en utrolig pæn behandling af alle på virksomheden.

Det er muligt, at de ikke hænger på træerne, men der findes stadig virksomheder som påtager sig et socialt ansvar.

Jeg bor til leje hos Boligselskabet Sjælland og jeg har læst noget om, at de bl.a. har nogle udviklingshæmmede ansat i en af deres afdelinger i Roskilde, jeg husker ikke detaljerne, der var også nogle andre ting, og der var sådan noget jeg tænkte på da jeg læste din tråd.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat