Se enkelt indlæg
Gammel 21-07-2011, 11:33   #359
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jeg orker ikke at finde ud af hvor mange timer jeg skal starte på, hvornår på hvilke dage og så fremdeles !!
Det får du måske svært ved at komme uden om (men jeg ved det jo selvfølgelig ikke), og det mener jeg faktisk er positivt, for det skal jo ses i lyset af, at de ved, at borgeren er den der kender sin sygdom bedst.

Inden jeg startede i min sidste afprøvning talte jeg i telefon med min konsulent, som startede med at foreslå noget med 3 timer om dagen, men sagde så, at vi også kunne starte med 4 timer dagligt og så fri onsdag, og spurgte om jeg havde andre forslag.

Så det kan jo godt være, at de har nogle forslag til hvordan det kan gøres, og du så kan "lægge billet ind" på den du synes passer bedst til dig.

Du kan jo gå og gøre dig nogle tanker om det i ventetiden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat