Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2007, 11:25   #122
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hansen Se meddelelser
Hvad er der kommet ud af det pressemøde, jeg er ny har på k10 og er ved at blive kvalt af en sosialrådgiver i ledtog med en lægekonsulent der er venstrekvinde her i byen
Hej hansen

Der er ikke sket en noget rent pressemæssigt, da Ekstra Bladet ikke har fulgt op på det, som lovet?

Men tro mig allesammen, "der vil ske noget" som udløber af mit møde med Jytte Hestbech og pressemødet.

Jeg kan dog af gode grunde ikke afsløre noget endnu, da projektet endnu er i opstartfasen, men det vil få pressens interesse og det vil fremkalde mange grå hår i "SYSTEMET", og få ansvarliggjort eller afskaffet lægekonsulenters medvirken i sociale sager!


Din sag: (kender jeg ikke)

Hvis lægekonsulenten begår eller har begået fejl, så kræv "som den første", at få behandlet den lægelige del af din sag af en læge eller speciallæge "der står til ansvar" i henhold til lægeloven og sit aflagte lægeløfte.

Din retssikkerhed skal være på plads.

Udskriv og fremlæg om nødvendigt - http://www.ugeskriftet.dk/portal/pag..._2007_48_52739

eller indlæg på K10 nr. 118 (står øverst tilhøjre) kopi af ugeskrift for læger.

PS. At lægekonsulenten er - VENSTREKVINDE - kan være interessant på "et senere tidspunkt " - hvis hun er politisk engageret i din by, og du nægtes lægekompetent medvirken i din sag.

Held og lykke med det

www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat