Se enkelt indlæg
Gammel 20-07-2011, 22:17   #354
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja og så skal man bare tanke energien ind i mellem til at skrive sådanne mails. Ved godt jeg er lidt svingende, måske derfor at jeg på et tidspunkt fik diagnosen ADHD efter mig.

Det er bare så belastende, hele tiden at skulle rippe op i folk og sørge for og se efter.. Nu har jeg skrevet til hende der sendte mig opfølgningsmailen, at jeg har modtaget dette brev, formoder at det er et standard et af slagsen. !!

Tillige har jeg skrevet, at /eller om jeg kan gå ud fra, at hende min nye sbér har min rp., har læst den og i øvrigt kender til min sag op til mødet den 11/8!! Hun skal nok svare hende teamlederen, men godt jeg fik skrevet, for det er som sagt hips om haps med energien indimellem.

Det ville i øvrigt være det sammen som at sende et tilbud til en kunde, der lige havde placeret en ordre og skulle have haft en ordrebekræftelse. Ok kommunerne må godt f....
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat