Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2011, 20:10   #25
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Jetterk

1. Forstår ikke rigtig disse 2 sætninger
Citat:
Jeg talte faktisk med en socialrådgiver i DSA.
og
Citat:
Mon jeg skal ringe til min fagforening, når nu A kassen ikke er villige til at hjælpe?
, taler vi forbi hinanden? Man får sjældent hjælp fra A-kassen i disse sager, det er derfor netop din fagforening og ikke din akasse du skal henvende dig til. A-kassen ved kun noget om ledighedsydelse, og de forpligtigelser de har i forhold til dette.

3. nej, du skal stille krav om dette, idet dine SDP i denne omgang slutter d. 31.08.11, og derfor ikke kan bruge en tid d. 6.09.11 til noget. Du skriver derofr en mail, hvor du anmoder om tid straks eft. tilbagekomst fra ferie d. 8 aug. pga. ovenstående.

5. nej, du skal ikke ringe, du skal skrive et brev, afl. det personlig have kopi med, få stempel for dáto og modtagernavn påtgnet, således at du har dokumnetation for dette, og det bør du hen med i morgen.

Ganske kort:
Jeg må hermed gøre opmærksom på, at jeg iflg. afgørelse a.d. xx.xx.xx er blevet forlænget iflg. sygedagpengeloven § 27,stk. 1, 2, hvoraf det fremgår at jeg er forlænget i 39 uger.

Jeg mener derfor, det må bero på en fejl at du skriver, at min forlængelse slutter d. 31.07.11 og ikke som loven foreskriver 39 uger, dvs. 31.08.11.

Du bedes derfor bekæftige ovenstående fejl pr. brev el. mail til mig senest 2 dage fra dato (sat sidste ind m. 2 dg., hvis du anvender nedenstående tillæg omkr. partshøring

mvh.

Hvis du har fået 14 dage til partshøring, dvs. modtaget RP, begrundelse og aktindsigt senest fre. d. 8 juli, ja, så tror jeg ikke der er meget håb for yderligere respite.

MEN dit ovestående brev kunne forlænges m. yderligere flg.: idet denne fejl også har udløst en partshøring før tid, bedes du også forhold dig til parthøringsfristen, da denne burde fundet sted i mdeio aug. eft. iflg. min forlængelse ad. xx.xx.xx.

Når du afl. dette brev m. kopi ect., spørger du lige i skranken om din sagsbehandler har ferie, hvis SB har det, så spørger du om hvem der er teamleder, og beder dem afl. brevet til denne. Får teamleders navn og tlf.nr. og ringer eft. 2 dag for afklaring.

Mange hilsner


Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat