Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2011, 22:18   #30
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Har den følelse I har haft efter I fik tilkendt fp været anderledes end I havde forventet den ville være?
Nej....

Men jeg har også haft tid til at vænne mig til tanken at jeg skulle ha førtidspension..

"Mit arbejde var mit liv"... på den måde.. jeg glædede mig til at komme på arbejde.. flere af mine kollegaer var mine venner og vi sås i fritiden .. vi havde alle skæve vagter og vagt hver anden weekend om aftenen..

I 2003 gik den ned af bakken med mig... men jeg ville ikke indse det... og først i 2005 blev jeg sygemeldt og vendte så ikke tilbage til mit arbejde...
Men jeg fablede meget om det hver gang jeg var til samtale hos en sagsbehandler... skie urealistisk set her i bakspejlet

I start 2010 sagde min sagsbehandler at det endte med pension.. og jeg sagde stadig nej....
Jeg kom i arbejdsprøvning.. og her indså jeg for alvor at det slet ikke funkede .. så jeg sagde ok til at starte en pension op...

Jeg er glad for min pension.. og alt hvad jeg foretager mig er i sneglefart.. så selv de mindste ting tager tid.. og trætter mig som om jeg har haft en af mine hårde arbejdsuger på 56 timer...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat