Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2011, 02:38   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er desværre helt normalt det du oplever Keld...

De fleste mennesker får en periode lige efter de har fået deres pension hvor de har en nedtur...

Der er desværre også nogle som ikke kommer ud over denne periode og som vedbliver med at have det sådan....

Jeg tror selv at det handler om at acceptere det og så det at man finder noget andet som man kan lave og bruge sin tid på...

Det at få en pension er jo et stempel på at man ikke kan "bruges" mere.....ihvertfald på arbejdsmarkedet...og i denne tid der er det tilsyneladende noget af det vigtigeste i verden...altså at have et arbejde...

I min verden passer det nu ikke....at det er det vigtigeste....

Jeg håber ihvertfald at du kommer over den nedtur og finder noget at bruge din tid på...altså noget som man kunne sidestille med et arbejde.....dog noget som dit helbred kan klare....

Der findes faktisk mange ting som man kan fortage sig i dag....selv også hvis man er "låst" inde der hjemme..

Du er helt sikkert ikke alene om at opleve sådan en nedtur lige efter man har fået en pension....

Så om det er lykken at få en pension.....både ja og nej....

De fleste mennesker ville jo nok helst være raske...med alt hvad det indebære...men tænk nu hvis man ikke havde muligheden for at få en pension...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat