Emner: opstramning
Se enkelt indlæg
Gammel 14-07-2011, 08:01   #22
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Nej, bestemt ikke, før hen var det altså meget nemmere at få en FP.

- og så må folk halshugge mig, kender til en del som har fået førtids pga næsten ingenting, de arbejder sort idag og hygger sig.

Jeg ville 1000 gange hellere have været foruden sygdom og kunne leve "et normalt liv"

Kassetænkningen lever idag blandt andet på grund af krisen.

- ønskede ikke at såre nogle med dette indlæg, pas godt på jerselv derude......
Jeg har en arbejdsevne på omkring 10 timer,og kender da også nogle jeg ikke kan "lægge arm med"som har fået en pension,men men det er folk der ikke ville kunne klare i lænkten at have et 37 timers job,og det tror jeg ærlig talt at det er de få førtids pensionnister der kan magte...hvad enten de har fået den før eller efter 2003

Den med at folk på pension går og hygger sig med sort arbejde,bob bob,det er der jo mange der gør,jeg synters det er trist at man nærmest skal være død for at få en pension,den med at en pension så man kan komme i job med pension bare nogle få timer er vist helt udelukket ,så man har en føgelse af at være bare lidt en del af samfundet,,det syntes jeg er møg ærveligt,for er man under de 12½ time,så er man jo bare kaserret og pakeret,ind til man er på et 0 pumt.

Hvor er § med et hensyn til den enkelte spørger jeg bare,selv fik jeg afvide at jeg kunne jo kun håbe på et ergeringsskifte,det bare så ærveligt at det ikke kommer,for nu råbes der krise i bank og handels verden,så de bliver uden trivel siddene langt de fleste og der skal jo rykkes nogle penge til bank pakker og andet der kan holde hjulene kunstigt igang,og flytter man penge fra de svageste,så bliver der ikke de store ramaskrig over det,sådanne er det desværre bare.

Jeg ville enlig bare sige helt kort, vær ikke misundelige på dem der engang fik hvad ander burte få idag...
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 14-07-2011 kl. 08:10.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat