Se enkelt indlæg
Gammel 12-07-2011, 22:48   #123
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Som Enteneller også skriver, så er det jo ferietid, venter vi lidt længere, så bliver det også juleferie.

Du kan jo overveje, om du vil skrive nu, så den ligger klar når hun kommer fra ferie, eller om du vil vente med at skrive til hun er kommet fra ferie.

Men jeg synes da, at du skal skrive til hende og spørge, om hun fastholder sin påstand om, at din mand ikke er afklaret og i så fald hvad det er hun mener, der mangler af afklaring.

Hvis du, efter ferien, ikke har fået svar efter 14 dage (dette er svarfristen i min kommune, måske er den anderledes hos jer), så skriver du til jobcenterchefen, at du forgæves har prøvet, at få svar på det og det fra din mands sb, men at det desværre ikke er lykkedes, så nu håber du, at hun/han kan hjælpe dig, så i kan komme videre med sagen.

Du skriver, at i har søgt en §17 pr. 1. august, betyder det, at i har afleveret ansøgningen, men at den først gælder d. 1. august ?

Men hvorfor skulle en øjenlæge dog ikke kunne reparere en dårlig ryg. ironi kan forekomme
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat