Se enkelt indlæg
Gammel 05-12-2007, 21:37   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej Flemming

Nu kan jeg godt hente den fil du har liggende....men jeg kan sørme ikke pakke den ud...og det lyder underligt da jeg har winrar installeret...

Filerne er desværre også i word....som jeg ikke har installeret...jeg har kun works...og jeg kan ikke åbne dem i det...desværre...

Nåååå det jeg ville spørge om...det er:

Er der ikke noget om at man skal have udfyldt et samtaleskema....før de kan træffe en afgørelse...i ens §100 ansøgning....det mener jeg på et tidspunkt at jeg har set i en sm afgørelse...

Jeg ved ikke om i har sådan et samtaleskema liggende....men ellers har vi et samtaleskema liggende her http://www.k10.dk/media/funktionsevn...leskema_84.doc

Jeg har fundet noget på social.dk og kopieret det til wordpad...

Det kan findes her: http://www.k10.dk/media/samtaleskema.rtf

Om det er helt up to date....det ved jeg ikke...men måske det kunne hjælpe nogen....så folk ved hvad de vil vide når man søger efter §100

PS.
Hvis du er interesseret i at få lagt de dokumenter ud på nettet....uden at de er pakket...og/eller evt i et andet program end word....så kan vi godt finde ud af at få dem lagt op her på K10...
Vi har ikke problemer med båndbredde....
Skulle du være interesseret....så kan du jo altid skrive til mig...og så finder vi ud af noget....
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat