Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2011, 12:12   #294
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Så nu er mailen sendt. Jeg klagede 8/6, de bekræftede at have modtaget denne 9/6, vi skriver idag 11/7 så de har overskredet de 4 uger.

Jeg syntes selv at jeg har skrevet en god mail. Jeg måtte sende den fra min datters computer, da min ikke længere har word og kan sende de scannede kopier (tror jeg). Så måtte lige ændre email konti, og fik blot skrevet mit fornavn, men tror næppe at modtageren vil tage det som en virus mail he, he.

Der er sat prioritet på, med krav om kvittering. CC er sendt til borgmester kontoret med att. til Borgmesteren, CC til Formanden for Erhvervs og Beskæftigelsesudvalget som også tidligere på året var involveret i min sag. Endelig er der også sendt en kopi til jobcenter chefen som var den eneste jeg kunne få direkte mail på. Hun "svarede" tilbage at hun var på ferie indtil d. 11/7, jamen så kan jeg jo kun sige "velkommen tilbage på pinden".

Nu må vi se hvad der sker, har skrevet at jeg ccér de nævnte personer da de om nogen må være dem der står for opretholdelse af vores retssikkerhed.

Jeg vil vinde det her....
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat