Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2011, 00:24   #93
Drone696
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
Drone696 er ny på vejen
Hej Forum.
Jeg er helt ny herinde, faldt over siden fordi jeg søgte info om muligheden for Førtidspension, på baggrund af Ad/Hd.. Må jo sige jeg fandt hvad jeg søgte..

Jeg er 31 år, har skiftet job så mange gange at jeg ikke har tal på det.
Fik så kontakt til en psykiater, og blev udredt for AdHd hvilket jeg havde.
Jeg fandt først ud af det, for et års tid siden, og mit liv indtil den dato var i laser for at sige det mildt.
Hyppigt skiftende jobs, hidsig temperament, svingende hukommelse, og nu også en dårlig ryg efter en diskusprolaps. Efterfølgende er jeg her for en uge, siden gået ned med flaget i modløshed, overv have mistet endnu et job. Jeg har været på kontanthjælp i 3 forskellige kommuner fra jeg var 18 år, sådan on and off imellem perioder med job. Men jeg har altid givet udtryk for at jeg kunne alt, og det har jo endt med jeg oftest blev syg, eller kedede mig og endte med at blive fyret pga det. Nu er det slut. Jeg er i matchgruppen der er fuld ledig og til rådighed, på trods af min ryg er ekstremt ustabil, og jeg har AdHd, og her efter sidste fyring, også kraftigt deprimeret. Fra nu af giver jeg udtryk for jeg intet kan, så må jeg tage den derfra. Jeg er færdig ked at få selvmordstanker, fordi jeg skuffer mig selv og min omverden gang på gang.. Tror bare ikke min rådgiver forstår mit problem, da jeg er en veltrænet flot fyr, som er ret kvik på den øverste (både psyk og egen læge siger det, samt man kan jo måle sig med omverdenen). Eller så har jeg ikke gjort nok opmærksom på det..

Hvad ville i gøre i min situation ??

Og MUGGE, hvordan gik det dig ?
Drone696 er ikke logget ind   Besvar med citat