Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2011, 23:37   #27
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er kommunen der i givet fald skal indhendte lægerklæring.
Fasthold at du er fuldtidssygemeldt og forlang at de indhendter lægeerklæring, hos speciallægen.
Godt foreslag fra PiaL.

Vedr. Reva-center, er det et sted hvor man kan lave en bred afklaring af arbejdsevne, og hvor der også findes forskellig fagpersonale, bla fys. Div læger indhendtes v. behov.

Men det er personale der er målrette afklaring af lav eller ingen arbejdsevne.

Dvs istedet for mange praktikker eller lign. hvad kommunen gentagne gange finder på, for at trække tiden, kan dette klares under en hat.
(Jeg måtte dog selv igennem 3 forløb. 1.blev afbrudt efter 8 uger, da jeg blev smittet(men incl funktionsbeskrivelse).
2. var et forundersøgelsforløb, men 4 møder, læge, fys, psykolog, sagsbehandler.
3. 8uger afprøvet i mindste detalje(incl funktionsbeskrivelse).

Men her var det kommunens samråd, der gav afslag på førtidspension, hver gang, selvom både Reva og sagsbehandler fra star mente førtidspension.
(min tråd "Magtmisbrug" kan du læse når du har overskud/lyst).

Jeg har efter div tarm/kikkertundersøgelser fået konstateret "Kollagen Kolit", og fået oplyst at det er rimmeligt normal fætter/kusine lidelse til min oprindelig lidelse.
Har 3 gange fået Entorcort for dette, og skal snart i 4 forløb.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat