Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2011, 11:56   #15
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 15
Stonie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Solnedgang Se meddelelser
Hejsa

Bare lige en medfølende hilsen herfra.

Jeg fatter slet ikke at vores velfærdssystem byder os dette. Jeg bliver mere og mere klar over at sagsbehandlerne er dikteret ovenfra (Regeringen), og at ingen slipper igennem nåleøjet før alt har været afprøvet mere end en gang.

Det er virkelig umenneskeligt det der foregår i krogene.

Det nytter jo ikke noget at de byder dig en lang transporttid der opbruger de få ressourcer du måtte have, allerede inden du når frem til arbejdsprøvningscentralen (hehe, fedt ord).

Det må blive en ommer...

God bedring og held og lykke.
1000 Tak.
Ja, du har ret...Fik også at vide at Arb.Prøvn. er DEN ENESTE udvej (bortset fra selvmord....Nå, spøg til side!)
Men jeg er utvivlsomt blevet udsat for: "Det skal fanme nok lukke munden på det fjols"....
Jeg gjorde jo tydeligt opmærksom på at Læge, Psyk & SB alle mener at en Arb.Prøvn. ville være ugennemførlig, men fik at vide at jeg skulle gennemføre den og nok ville få afslag på FP udfra Arb.prøvn, men skulle så klage over den afgørelse osv osv...
Hvis jeg ikke kan møde op til Arb.Prøvn. så er den ugyldig !!!
Jamen for filen da...det beviser jo netop hvordan landet ligger !...At det ikke er muligt.
Håber dog på at min uduelige SB finder på noget. Vil satse kraftigt på "Hjemme-Arbejds-Prøvning" i mit eget hjem. Det har jeg hørt om skulle være muligt.
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat