Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2007, 12:16   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Er der virkelig ikke nogen der har lyst til at stå frem i en god sags tjeneste ?

Til Eva jeg håber at du får nogle tilmeldinger herfra men jeg har tilladt mig også at sætte den på over ved www.ladk.dk som er for kontanthjælpsmodtager og jeg har set at en anden bruger har sat den på over ved bistandsbums, desværre har vi set at når nogen vælger at stå frem og fortælle om deres situation så er de nærmest kommet i en offentlig gabestok bagefter, så derfor kan det være at nogen tøver med at stille sig frem

Er der nogen her på siden der har tilmeldt sig og hvis der er hvordan har i det så med det ? jeg havde tænkt på det, men jeg har valgt ikke at gøre det af hensyn til mine børn ( som ikke helt er klar over hvor slemt det står til med økonomien når man er eneforsørger på ledighedsydelse ) og jeg syntes så heller ikke at de skal vide det, de to store har nok en ide om det, det mener jeg i hvertfald at kunne høre på deres heftige diskussioner med deres venner når talen falder på syge og på kontanthjælpsmodtager....

Men den økonomiske del af det at være syg , på ledighedsydelse eller sygedagpenge, eller førtidspension er jo faktisk en rigtig stor del af det at være flekser eller førtidspensionist , så jeg håber at nogen vil være med
  Besvar med citat