Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2011, 12:34   #241
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Lidt positivt

Jeg har været ved den uvildige Borgerrådgiver, der er ansat i midlertidig stilling for at gennemgå vores sygedagpengesager. Hun var helt klar omkring min sag

Hun siger "min sag skriger til himlen", og at hun "tabte kæben, da hun læste afgørelsen"

Hun siger, at der er ingen tvivlsspørgsmål omkring det retslige: Når min sag er blevet forlænget efter §27 stk.1 nr. 4, så HAR man allerede afgjort at jeg ikke kan vende tilbage på det ordinære arbejdsmarked, og hvis kommunen ikke har truffet afgørelse om det hedder fleks eller fp idet mine sygedagpenge stopper, SKAL de overføre mig på ledighedsydelse (jvf ymerparagraffen). Dette har vi gjort jobcentret opmærksom på tidligere, men det har de ignoreret
Det gode er at min sag nu er i BAN, og Borgerrådgiveren, som selv er tilknyttet BAN, siger at dette vil føre til en klokkeklar afgørelse fra BAN, der hedder at kommunen SKAL give mig ledighedsydelse, og endda med tilbagevirkende kraft

Hun er dermed helt sikker på at jeg vil vinde i BAN og at det vil føre til en afgørelse

Jeg skal derfor bare væbne mig med tålmodighed indtil BAN får tid til at kigge på min sag engang til efteråret

Det er en lettelse! Jeg var efterhånden blevet helt modløs over ikke at kunne få øje på min retssikkerhed mere
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat