Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2011, 17:27   #14
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 15
PiaL er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mr x Se meddelelser
Nej jeg kender ikke firmaet, og derfor påstålere jeg heller ikke noget, om det har rent mel i posen eller ej.
At trådopretter er blevet fyret af sin samleverske er i mine øjne selvfølgelig beklageligt, men mon ikke trådopretter igen bliver ansat når der kommer lys over tingene, og de 2 mdr. manglende lønrefusion et betalt

Men ingen på K10 kan svare med et fyldestgørende svar, når vi ikke kender den fulde sandhed mellen de 3 parter (myndigheder, firma, trådopretter) og den mail korspondance der har været mellem myndighederne og fyret flexjobber.

Jeg syntes ikke jeg går over stregen, og trådopretter (og andre) bør læse sin feedback med et gran salt, for nogle svar er "i vest" men havde svaret "i øst", hvis man viste mere baggrundsviden om vedkommende. Den regel gælder alle tråde. Desuden ændrer love sig hele tiden, og som du selv er inde på, er man måske ikke uptodate med at huske at give besked til myndigheder, hvis man ikke er vidende om det eller har glemt det "i god tro".

Spar dig for at kommentere indlægget offentligt, da jeg ikke ønsker at kommentere yderligere i denne tråd, andet end fra trådopretter.
Hvis du ikke ønsker at dine indlæg skal indgå i debatfora, så må du sende dem direkte som PM til trådstarter. Lægger man indlæg i debatten, så har man sagt ok til debat - og dermed andres mening.

Og iøvrigt - jeg finder mig ikke at blive dikteret, hvad jeg skal svare på og ikke!
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat