Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2011, 17:02   #13
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 15
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sisyfos fyn Se meddelelser
Mit spørgsmål gik jo egentlig ud på, om andre havde været ude for sådan et forløb!
Og jo jeg retter da gerne mit "mistroiske anmeldersamfund" til mistroiske samfund.

Jeg syntes da, at det er godt, at du mr.x kan forstå kontrolenhedens handlemåde, for JEG og folk der nu er blevet sat ind i sagen, vi kan ikke!

"mistænkelig adfærd der kendetegner firmaer, der vil snyde og bedrage" og om min samlever bedrager mig" Sorry der står jeg bare af.
Du skal selv sortere mellem skidt og kanel, stå af når jeg skriver om samlever bedrager dig, når du ved det ikke er tilfældet. Godt for jer i har et godt tillidsfuldt forhold til hinanden. Jeg skrev bare som jeg gjorde, for at du kunne åbne dine øjne, hvis nu du gik i blind tro til kæresten og var havnet i suppedasen pga. problemer i firmaet. Heldigvis forholder det sig ikke sådan

Tro mig at jeg godt kan sætte mig ind i din fustration med myndighederne/kontrolgruppe, da jeg selv også har smagt kontrolgruppen med standsning af sygepenge et par mdr.. De blev da eftergivet, da de havde fået lys for, at det var rigtigt af mig, at forskudsregistrere et lille overskud i mit firma.
I dag har jeg fået udvidet selvangivelse på papir, trods jeg har selvangivet med tast selv for 1 mdr. siden . Endnu en fejl fra det offentlige

Håber snart kontrolgruppen får en ahar oplevelse, nå det er sådan det hænger sammen, så I får genskabt dit job og eftergivet lønrefusion.
Lykke til snarlig løsning
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat