Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2011, 14:26   #5
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mama Se meddelelser
I indstillingspapirerne står der, at der anbefales at jeg indstilles til 16-18 timer. Kan jeg så bare gå ud fra det nu? Det sagde jobkonsulent 6/6, men jeg har det jo ikke på papir andre steder end indstillings-papirer.... - er det godt nok?
Altså, i princippet, så kan man ikke sætte timer på, på forhånd, det kommer jo hetl an på, hvilket slags job det er, arbejdsopgaverne, mulighed for skånehensyn, fordeling af timerne, afstand mm, hvor mange timer man kan klare i præcist dét job. Så nogle job kan man måske klare 15 timer, andre job 18 timer, det som er vigtigt, ift. din bevilling, er at du har fået vurderet, at din arbejdsevne er under 50 % men stadig god nok til fleksjobniveau.

Den præcise aftale tager man, når man finder et job - og man kan forøvrigt godt justere undervejs, hvis man ikke har lavet aftalen helt som den skal være fra starten,
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat