Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2011, 14:21   #10
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Dejligt, og endda ekstra dejligt for mig, for her har de nægtet at foretage en §7a vurdering.

Jeg blev godt nok indkaldt til et møde, men der er bare lige det ved at at jeg har partsrepræsentant på min sag, han han blev værgen nævnt med et eneste ord eller fik brev eller indkaldt til noget som helst, i stedet skrev de at de ikke mente de kunne foretage en vurdering uden jeg mødte personligt op på jobcenteret.

Og det kan de ikke kræve når jeg har partsrepræsentant, yder mere ved de godt at jeg bare ville sidde med angstanfald ude i bilen, så de alligevel ikke ville kunne vurdere noget som helt (samme SB´er har set mig med angstanfald flere gange inklusiv en besvimelse af angst)
Så er det man kan undres, hvad er det lige det er de vil vurdere, de ved de ikke kan føre en samtale med mig fordi jeg har angst, vil de vurdere at jeg stadig har angst?? (hvilket min læge gerne bekræfter over for dem) så vit jeg ved har de intet at gøre med sådan en vurdering, de er jo ikke læger, de vil ikke have lægerne blander sig i deres arbejde, men de vil gerne have lov at blande sig i lægernes?? (ja ja moral er godt dobbeltmoral dobbelt så godt)

Så at din kommune får en næse for ikke at foretage en §7a vurdering varmer mit lille hjerte ekstra meget, i det jeg oven i har på skrift at de ikke vil foretage sådan en vurdering.

Ikke fordi jeg var nu slet ikke i tvivl om at det ikke er ok, §7a er trods alt en af de aller mest grundlæggende lov§§ der findes i dette gudsforladte land, men derfor er det nu godt nok også at høre andre få ret på den, nu man selv sidder og venter på bla svar på det fra BAN (jeg har lige et par måneders ventetid endnu)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat