Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2011, 00:10   #7
fortvivlet-
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2011
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
fortvivlet- er ny på vejen
Afslag om forlængelse af sygedagpenge

I dag fik jeg afslag om forlængelse af sygedagpenge

Det er rigtig trist, da jeg heller ikke kan modtager Kontant-hjælp pga. fælles formue på 30.000kr og en fælles bil af værdig ca 15.000kr Dog har jeg et lån i banket på 120.000kr og huset er belånt overskorstenen.

Afslag på baggrund at jeg ikke er interesseret i at modtage behandling og dermed er fastlåst. -- sluder

Jeg har prøvet at maile til oversagsbehandler som har truffet afgørelsen på forkerte baggrund. Da jeg ønsker behandling og har været i behandling i de sidste 11år.

Jeg har også under §27 i sygedagpengeloven stk 7. søgt om førtidspesionen i dag. Jeg er dog noget i tvivl om det ikke er for sent for forlængelse af sygedagpenge retten da jeg også har modtaget afgørelsen i dag om sygedagpenge stop. Jeg har samtidig fundet et arbejdsevne afprøvnings praktikplads. §27 i sygedagpengeloven stk 2. da det også vurderes af sagsbehandler at det er vitalt for at forlænge min sygedagpenge perioden med 39 uger...

Jeg har ellers så meget lyst til at rask melde mig og slippe fra det her mareridt. Men så kommer tanken om hvad så bagefter, kan jeg vare tage et ordinær arbejde??.. og hvis a-kassen spørger min læge om min tilstand.. vil det nok ikke have noget positivt virkning da min læge vurderer at jeg har ingen arbejdsevne og at jeg kun er egnet til førtidspension.
fortvivlet- er ikke logget ind   Besvar med citat