Se enkelt indlæg
Gammel 29-05-2011, 10:28   #16
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej mccan, er husejer og har været det igennem snart 25 år.

Som ftp har det INGEN indflydelse på din ftp PÅNÆR det at det er gælden du sidder med i huset som kan have indflydelse, rent skattemæssigt -og dvs så jo også hvor meget man får udbetalt i ftp.

Hm, ja, det det kan synes som om det er billigere at bo i eget hus i forhold til at leje MEN man skal huske på at:

-skal man låne til udbetalingen, ja, så skal dette jo også afdrages og som jeg ser det rundt omkring, ja, så kan man ikke længere nøjes med en udbetaling på fx 30.000 kr vel?
Altså, allerede der skal de første penge skaffes.

-sker der noget i huset, altså fyret står af, taget lækker eller hva ved jeg, ja, så er det også boligejeren selv der skal skaffe pengene til noget nyt.
Ved selvfølgelig godt, at det kommer an på, hvor nyt et hus man køber meeeen alt kan ske
-og lige præcis det, tror jeg mange glemmer, når de køber hus -der skal jo også være penge til vedligeholdelse, suk, og det går ofte stærkt med udskiftning af diverse, på et hus!

Din hustrus indtægt HAR indflydelse på din indtægt som ftp, jeg kan anbefale at gå på www.borger.dk og finde en udregningsmodel, så har du/i lidt en idé om hvordan og hvorledes

OG så skal man også huske at, i vore dage, på ny ftp ja, da kan man som boligejer og gift stort set intet søge om af hjælp, hverken medicinkort, fyshjælp, varmehjælp osv -bare lige for at gøre opmærksom på det.

Det ER et stort skridt at tage udi ejerboligverdenen OG som de øvrige ærede medlemmer sir: man skal tænke sig godt om

OG sålænge du ikke er afklaret, ja, så turde jeg personligt ikke, for man KAN risikere at kommunen finde på "julenumre" og borgeren står med fletningerne i postkassen og så er det hele tabt på gulvet, hmmm...

Jeg ville KLART gå i banken, eller anden god, fortrolig og ansvarlig med penge og få vedkommende til at regne på det hele.

Ellers, prøv at bruge søgefunktionen herinde, oppe i toppn af siden, så er jeg sikker på at du vil finde flere oplysninger om emnet, det er ofte oppe at vende.

Held og lykke med det hele
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat