Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2011, 10:46   #1
MissSwitchie
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2010
Indlæg: 43
Styrke: 15
MissSwitchie er ny på vejen
Alle tråde skal samles

Hej Alle,

Har virkelig brug for et rigtig godt råd. Min sag er kommet så langt nu, at alle tråde skal samles - eller en fremtidig planlægning af hvordan min sag skal forløbe. Min læge har skrevet en attest til kommunen om, at min arbejdsevne er helt væk og en arbejdsprøvning vil forværre min tilstand yderst meget, og min sagsbehandler på kommunen vil nu prøve samle alle tråde.

Jeg har også en sagsbehandler i distrikts psykiatrien, og har haft samtaler med en psykiater og gået i noget gruppe terapi dernede. Til det møde på kommunen hvor min sag skal drøftes, der skal min egen praktiserende læge med, min sagsbehandler i distrikts psykiatrien og evt den psykiater der kørte den gruppe terapi.

De vil selvfølgelig gerne jeg kommer med derned til det møde, men jeg har simpelthen så meget angst for det og føler jeg "endnu engang jeg skal bedømmes". Min sagsbehandler fra distriktet siger, at det er okay hvis jeg ikke har overskud til at tage med, men hun synes da jeg skal det, og jeg behøver ikke sige så meget. Men, jeg ved bare ikke om jeg kan klare, hvis der kommer flere nedladende ord osv Jeg har en ængestelig personlighedsforstyrrelse, og suger alt til mig, og kan dreje selv positive ord til noget negativt.

Hvad synes i? Burde en læge ikke være "god nok" til at "kæmpe og tale" min sag, uden jeg skal med til det?

Denne her situation, er det mon det de kalder for parts-høring ?

God dag til jer alle derude.
MissSwitchie er ikke logget ind   Besvar med citat