Se enkelt indlæg
Gammel 23-05-2011, 23:01   #211
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Jeg afventer

Kommunen har indtil den 28., altså på lørdag, til at revurdere min sag og tage stilling til min klage. Jeg prøver virkelige ikke at tænke over min sag, men dette er godt nok en rædselsfuld uge at skulle igennem. Jeg går ud fra at svaret er enten 1) genoptagelse af sygedagpenge samt opstart af pensionssag, 2) afvisning og sag sendes til BAN

Jeg vil lige dele noget med jer

Jeg har jo Bostøtte, og hun er en god støtte i dette. Hun har taget kontakt til min sagsbehandler i socialteamet, og vi havde møde i sidste uge, hvor hun bla blev orienteret om min nylige udredning hos Lokalpsykiatrien. Denne sagsbehandler tog nu kontakt til sagsbehandleren i jobcentret omkring dette, og fra jobcentrets side blev det sagt at de gerne ville have udredningen, hvis det havde betydning for sagen
Måske denne holdning også var påvirket af at lokalpsykiatrien havde taget henvendelse til Jobcentret og opfordret dem til at indhente disse nye oplysninger
Så vi afleverede straks udredningen til jobcentret
Samtidig sendte min advokat også udredningen, samt har udbedt sig et akut møde med jobcentret omkring min fremtidige forsørgelse

Så der er flere kræfter, der arbejder med mig nu. Det vil i alle fald være mægtig svært for jobcentret at ignorere den nye udredning nu

Jeg vil egentlig bare sige, at jeg ikke anede, at man kan have flere sagsbehandlere i systemet (frygteligt resourcespild egentligt). Min Bostøtte var overrasket over at jeg slet ikke havde haft kontakt til min sagsbehandler i socialteamet gennem hele mit forløb, for, som hun siger - der skal jo sidde en med overblikket, og samle trådene. Det er jo gerne for stor en mundfuld for den syge selv

Jeg har ikke før læst herinde om at folk har kontakt til denne sagsbehandler, så vil bare lige give rådet videre. Jobcentret handler jo udelukkende om arbejdsmarkedet, og ikke om 'personen'
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat