Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2011, 06:37   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg har læst om, at siden 2010 førtidspensionssager på foreliggende dokumentationsgrundlag skal afgøres af jobcentre. Socialforvaltningens godkendelse af tilkendelser er kun en formalitet.

Jeg har undersøgt den sag fordi jeg kunne ikke forstår at nogle hier på K10 har fortalt noget om, at de blev ringet op af sin sagsbehandler som har fortalt dem pr. telefon at de fik deres pension igennem men efter retningslinjer på området så børde man først få besked om det fra Socialforvaltningen pr. brev og ikke fra en SB.

Alt i alt betyder det, at det er jobcentre som er regeringens lange arm.
Pensionslovens Paragraf 17 på foreliggende blive snart taget ud af pensionsloven og muligheden for selv at søge FTP vil forsvinde helt, det er jeg helt sikker på.
Mange bliver ringet op af sagsbehandler fordi sagsbehandler får besked med det samme og disse så vælger at ringe og fortælle det for at give borgerne fred i sindet

Ingen ved hvad der sker husk at holde fakta for sig der er ingen grund til at panikke en masse mennesker fordi man tror at vide hvordan det hele udmønter sig, og hvad man tror det ender med er en politisk diskussion og vil være smartest at tage for sig selv nede i den politiske del ...

Ingen ved hvad det ender med ingen ved om forliget brydes og valget bliver udskrevet ..

så at man ikke kan søge efter §17 mere er din holdning og din overbevisning ikke noget der har været fremme og ikke noget der er stemt igennem og ikke noget nogen ved om alle forligspartier er enige i
  Besvar med citat