Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2011, 16:17   #16
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Hej herinde...

må jeg spørge om nogen ved, om RP'en skal være lavet før de 52 uger udløber? Jeg fik min sendt til gennemlæsning ( arbejdsevnejournal hed den?) lige op til påsken, og fik påsken over til at komme med de evt ændringer jeg måtte have! Og DET var mange!

Den blev så returneret præcis på den satte dato, og herefter fik jeg på mail besked om, at hun var ved at indarbejde det i profilen og jeg ville modtage den i løbet af nogle dage. Har intet set til den endnu! Jeg har bedt om at den RP blev skrevet, under hele mit sygedagpengeforløb, men hele tiden fået at vide, at hun ikke har kunne skrive noget nyt, da der jo intet nyt var sket...måned efter måned...½ år gik der, og nu nærmede varighedsbegrænsningen sig så og jeg fik den tilsendt. Kan se at det er en anden behandlers initialer der står på den!!og at den sidst var opdateret i januar..

Lige her i sidste sek. er der så endeligt sat gang i to behandlingsforløb, og man har så udsat den endelige afgørelse om en evt forlængelse, til om en måned. Indtil da får jeg at vide man bare kan søge kontanthjælp. Dukh siger nej, det kan man ikke, for det er slet ikke der jeg er endnu jo! Er fortsat uafklaret og ikke arbejdsprøvet endnu ( hvis jeg skal)..dukh mener at jeg selvfølgelig skal forlænges..KORS hvor er det pinefuldt det her

Men altså spørgsmålet er...skal den skrives inden varighedsbegrænsningen indtræffer??
F
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat