Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2011, 10:32   #751
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

Mit spørgsmål til Statsministeren:

Hvilken folketingsvedtaget lovparagraf er gældende, og som fuldt ud ”lovligt”, har til hensigt at tilsidesætte lægekonsulenters lægefaglige kompetencer, når og hvis de som oversættere omgør eller undlader, at henholde sig til faktuelle journaloplysninger om folks helbred, og altså statusoplysninger fra læge- og speciallægeerklæringer?

Hvilken folketingsvedtaget lovparagraf gælder vedrørende socialmini-steriets ”retningslinjer”, og som fritager lægekonsulenter for at kunne retsforfølges, når de bevidst som uddannede læger med autorisation begår helbredsskadelige fejl mod borgerne i sociale sager, og altså som aflønnede administrative kontoransatte i kommunerne?


Statsministeriet sender stafetten videre til Indenrigs- Sundhedsministeriet!

* Justitsminister Lars Barfoed sender stafetten videre til Indenrigs- Sundhedsministeriet!

* Sundhedsministeren sender stafetten videre til Socialministeriet, uden svar vedrørende lovparagraf!

* Socialministeren kan/vil ikke svare på mit spørgsmål, og sender stafetten videre til Indenrigs- Sundhedsministeriet.

http://www.benny-g.dk/folketinget.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat