Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2011, 14:24   #13
Bertha65
Elsker at være her på K10
 
Bertha65s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2011
Indlæg: 88
Styrke: 14
Bertha65 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tigerbia Se meddelelser
Der er ikke altid pæne ting som sker i systemet, og hvad der er lovligt eller ej er efterhånden svært at gennemskue. Noget tyder efterhånden på at SB og kommuner har deres eget regelsæt de følger. Det bedste du kan gøre for dig selv, er at komme afsted med dine dokumenter, skriv et klagebrev samtidig, også selvom du ikke har en paragraf (du kan evt. bede sb henvise til den paragraf som hun bruger) og bede dem om prompte at udbetale KHJ

Det bedste du kan gøre for dig selv er at få ro på, og så bede dem om at næste gang de vil have dokumentation at gøre det i god tid, så du ikke kommer i denne situation igen - det er det jeg synes er tåbeligt - hvorfor har du ikke fået god tid til at fremvise dokumentation, hvorfor tilbageholder de på forhånd det er totalt ulogisk i mine øjne.

AT det er ulogisk og at der reelt ingen 'afgørelse' ligger ved jeg ikke rigtig om det skal tilbageholde dig fra at klage. Jeg ville klage uagtet dette - alene for at stoppe det for en anden gang.

Held og lykke med det hele
Jeg er ret sikker på at det min SB skriver om tilbagehold af min kontanthjælp for april md.er en trykfejl....hun mener vist maj md. da jeg har fået mine penge her den 1.4...det glemte jeg har skrive i indledningen, min fejl......men det ændrer jo ikke på at hun overtræder loven.....som jeg kan forstå det.
Bertha65 er ikke logget ind   Besvar med citat