Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2011, 06:31   #30
sommerkys
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 17
Styrke: 17
sommerkys er ny på vejen
Hej til jer Alle

Først vil jeg sige tak for alle de svar I har været så søde at fremkomme med.

Jeg svarer først nu fordi jeg har ligget med virus.

Da jeg ikke kan benytte offentlig transport og da jeg fik afslag på trivselsbil søgte jeg om merudgifter til Taxa som jeg bruger rigtig mange penge på.

Kommunen skriver at jeg kan benytte handicapkørsel eller lade være.

Jeg har fået tilkendt kr. 500 til kontrol i Taxa om året som både skal dække hospital og lægebesøg "det dækker ikke engang en tur til hospitalet tur/retur, derudover har jeg så fået til det årlige kontigent til handicapkørsel kr. 350 og det mener kommunen så skal dække alt familiebesøg, fritid og interesser selvom jeg ikke kan benytte det.

Jeg føler hele tiden at Kommunen med vilje forsøger at holde mig under bagatelgrænsen, også fordi de så skal betale med tilbagevirkende kraft 2 år tilbage, jeg mener stadig at det stinker langt væk når beløbet kun mangler små kr. 150 for at komme op over kr. 6000.

Stadig mener jeg jo at tøjvask 1 gange om ugen hele året er alt for lavt sat og koster mere end kr. 321,- om året, men hvad pokker stiller man op når kommunen siger at sådan er det, tag det eller lad være?

Jeg har også familie og venner i Sverige og der køre handicapkørsel ikke over, men det har de helt set bort fra, så det vil sige at jeg ikke skal besøge dem mere.

Hilsen Sommerkys
sommerkys er ikke logget ind   Besvar med citat