Se enkelt indlæg
Gammel 18-04-2011, 21:03   #43
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Susanne...

Ja det er sgu utroligt så svært de har ved at tro på, at man bare ikke KAN mere nu!!

Jeg ved ikke præcis hvad de standart afvigelser betyder, men de ser først efter, hvad ens præmorbide niveau var før man blev ramt, og derudfra, ser de hvor meget under det tidligere niveau man nu er. Mit tidligere niveau var også helt normalt, men er altså nu helt nede i bund

Jeg sad forleden og læste om piskesmæld, og læste at grunden til de kognitive svækkelser efter det, ikke er selve traumet mod bløddelene i nakkens muskelr osv, men at den kraftige bevægelse ved piskesmældet, gør at hjernen slynges ind i kraniet derinde, når bevægelsen stopper...hjernen fortsætter sin bevægelse, ind gennem det tynde lag væske der beskytter den. Nogenlunde forklaret..? håber du/i forstår... for mig gav det mening ihvertfald...jeg kørte frontalt ind i kæmpe vejtræ med ca 70 kmt., hvorefter bilen blev kastet baglæns tværs henover vejen og ud på marken. Ingen tvivl om, at min hjerne der fik et ordentligt knald inde i kraniet! Og heraf formentligt de fæle følger, øv øv...

knus F
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat