Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 22:21   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Det er da en generalisering, der vil noget! Det er netop sådan noget her, jeg synes er helt ude i hampen og som k10 burde holde sig for god til!
K10 er 7242 indivudelle mennesker så hvordan havde du lige tænkt dig at den lille håndfuld mennesker der står bag siden skulle kunne magte at sidde og tjekke og beslutte hvad der er ok og godt nok tænkt af div mennesker ??

Siden er jo netop for bruger af bruger , derfor er der også en vid grad af egenkontrol (det vil sige at hver enkelt kontrollere sig selv ikke at andre bruger kontrollere )
Ellers kunne man nemt risikere at siden blev for meget for den smule mennesker der er her til at lave det hele ...

så man må jo bare opfordre hver enkelt til at tænke sig om og tænke over om de kan stå inde for det de skriver, og kan de det og det ellers følger reglerne ja så er det jo fint nok ...
andre kan så holde sig for gode til at skrive på samme måde hvis ikke de kan lide det ...ja man kan endda holde sig helt ude af tråde man ikke kan lide og på den måde boykotte den .. det gør jeg da ofte ..det går fint selvfølgelig er der så ikke så mange andre der ved hvad jeg mener om lige det emne ..
  Besvar med citat