Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2011, 23:03   #27
Bertha65
Elsker at være her på K10
 
Bertha65s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2011
Indlæg: 88
Styrke: 14
Bertha65 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Du kan tro at jeg ved hvordan du har det...

Den leder jeg var under i arb.prøvning var alletiders .. hun kunne se på mig når det var tid til pause og bad mig om at finde en stol eller gå ind på hendes kontor hvis jeg havde brug for ro..

Og der var ikke en eneste der sagde noget til at jeg gik før tid... jeg skrev dagbog og der penslede jeg det ud .. dagbogen sendte jeg hver fredag til min jobkonsulent.. og når jeg mente at min sagsbehandler også lige skulle vide det så fik hun den også lige

Det var også min sagsbehandler og min jobkonsulent der stoppede mig 1 mdr før tid .. de kunne ikke tage ansvaret for at jeg blev mere dårlig..

Ang buskort fra kommunen... det er da noget hø.... nu aner jeg ikke hvilken kommune du kommer fra, men her i min by kan man som det mindste kun købe et 2 zoners 10-turskort til 105,- Prøv lige at undersøge hvordan det er i din by...
Knus Lone
Hvor det det dejligt at høre at du har fået en god behandling..... min læge har skrevet i status attesten at han ikke kan udelukke forværring fremover.....hvilket jeg selvfølgelig ikke håber, men jeg gruer virkelig for den arbejdsprøvning.....det bliver virkelig hårdt at komme igennem.

Mht. buskort vil jeg da lige undersøge det.....tak for tippet....jeg er fra Sønderborg....
Bertha65 er ikke logget ind   Besvar med citat