Emner: fleksjob/ADHD
Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2011, 17:58   #4
Demo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
Demo er ny på vejen
Adhd/fleksjob

Du kan formentlig godt få en fleksjobbevilling igennem også på din adha diagnose alene, jeg fik min i sin tid på en borderline og noget angst.
Men når det er sagt så skal du regne med at de der mennesker fra kommunen/jobcenteret fungerer bedst hvis de selv tror at de har fået en god ide, der kan da selvfølgelig være undtagelser hvor du møder en ansat der bare er dedikeret til sit arbejde og synes det er en god ide du har fået med at komme i fleksjob, men der er langt imellem.
Men spiller du dine kort rigtigt kan du sikkert godt få en fleksjobvisitation igennem.
Personligt fik jeg min bevilling uden en eneste arbejdsprøvning, men forarbejdet var, at jeg var i praktik det samme sted i 4 år med 5 forskellige aktører i ryggen, til sidst følte kommunen at de ikke kunne være andet bekendt end at give mig et fleksbevis.
Få nogen til at hjælpe dig der har overskuddet når du selv løber sur i processen, for det sker for de fleste af os på et eller andet tidspunkt !

Håber du får dit ønske om fleksjob opfyldt, og det er sejt at du gider slås for det !

Med venlig hilsen Demo
Demo er ikke logget ind   Besvar med citat